CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 11:41

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: twijfel, camper kopen of niet
BerichtGeplaatst: 11 mei 2021 16:38 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 22 aug 2015 18:53
Berichten: 1
Hallo allemaal,

Korte voorstelling :P Wij, dat zijn mijn man Stefan & ik, hebben in 2008 voor het eerst een camper gehuurd en, ondanks 2 'kleine' ongevallen één van onze mooiste vakanties beleefd. De jaren erna hebben we telkens gekozen voor een vakantie in een stacaravan in Frankrijk. We misten echter de vrijheid die je hebt met een camper. Slecht weer? Dan rijden we gewoon naar een andere locatie. Afgelopen jaar hebben we, owv Corona, terug een camper gehuurd en zijn we terug naar Frankrijk getrokken en hebben zo, na dagelijks de kaart met rode zones te hebben geraadpleegd, rondgereisd in groene en oranje zones. Opnieuw, een heerlijke vakantie! Dit jaar september hebben we opnieuw een campervakantie gepland.
Dus nu lopen we met het idee rond om een eigen camper te kopen. Stefan is volledig overtuigd, ik ben vooral met het kostenplaatje bezig maar ben toch ook enthousiast. De voorkeur gaat uit naar een nieuwe camper die we dan in de zomermaanden (juli-augustus) zouden willen verhuren omdat wij dan nooit met vakantie gaan (geen kinderen dus geen verplichte vakantiekeuze en veel te drukke periode).

Paar vraagjes die ik wil lanceren : - welke extra kosten naast de aankoop moeten we rekening mee houden op jaarbasis?
- zijn er nog mensen die verhuren en hoe pakken jullie dit aan?

Alvast bedankt voor jullie reacties én hopelijk kan ik hier binnenkort een foto posten van onze eigen camper :-)


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 14 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling