CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 09 jul 2025 09:57

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Forumregels

Klik hier om de forumregels te lezen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: problemen met inschrijven
BerichtGeplaatst: 10 maart 2011 12:53 
+50 Postings
+50 Postings

hallo, ons voertuig is bij de dealer in Duitsland aangekomen nu in Belgie inlichtingen gevraagt wat blijkt nu een euro4 voertuig kan niet meer ingeschreven worden als nieuw maar wel als tweedehands met terugwerkende kracht naar december 2010 dus met andere woorden voertuig word zomaar een jaar ouder.Dan kontakt opgenomen met een dealer in belgie en die verteld ons dat klopt want de dealers moesten in voor 30 januari 2011 hun stockvoertuigen doorgeven aan de biv en deze worden wel als nieuw ingeschreven maar hij zij dat de dealers in belgie zeer verveelt zitten met de situatie want hij had bevoorbeeld nog een nieuw voertuig voertuig staan van 2009 en kon hem niet meer nieuw inschrijven en de klucht was zij hij dat bv ford pas in het najaar met euro 5 voertuigen op de markt kwam ,ik heb dan onze dealer in Duitsland gebeld en die kwam uit de lucht gevallen en ging dadelijk contakt opnemen met hobby en andere contrukteurs want hij had heel want voertuigen verkocht aan belgen die nu geleverd werden maar allemaal euro 4, hij zou ons op de hoogte houden als hij meer wist want dat zou voor hem een financiele kater worden.Wij hebben nog niks betaald en gaan dat ook niet doen want ik wil geen voertuig dat ik nieuw besteld heb nu eensklaps door de belgiche wetgeving 2dehands word zijn er nog mensen die in Duitsland gekocht hebben waar het voertuig nu opgeleverd word ik zou het graag weten

johny

Profiel  

WAARSCHUWING

Deze thread heeft 26 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.

Registratie is eenvoudig en automatisch
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]