CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 03 jun 2024 21:45

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Camping of niet
BerichtGeplaatst: 19 jul 2011 10:24 
Offline
+500 Postings
+500 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 06 feb 2006 11:56
Berichten: 547
Woonplaats: Meestal ergens onderweg
Kroniek van een paar dagen op camping.

Meestal sta ik op camperplaatsen of zo maar ergens waar ik niemand stoor en mij goed voel.
Deze keer zou ik eens iets anders proberen. Het weer was goed fietsweer, de omgeving was geschikt, beetje heuvels, beetje vlak langs een rivier en daarbij wat verschillende mogelijkheden qua parcours in de buurt. Er werd gekozen voor een camping, te meer daar ik ook wat wou rusten en uitslapen.

Het terrein had hellende plaatsen maar ook een paar vlakke in de buurt van sanitair en receptie. Deze dan maar genomen, want blokkenwerk is werk en ik ben nogal gemakzuchtig.
Een slechte keuze zo bleek, want er was een circulatie van s'morgens vroeg tot s'avonds laat van dringende en minder dringende gevallen (te zien aan de bewegingssnelheid) en ook de frequentie is redelijk wat onderschat. Maar al bij al ging dit nog, je ziet zo ook veel mensen passeren en af en toe wordt er wel een babbeltje gedaan, wat op camperplaatsen niet altijd het geval is.

Erger was de zaterdagmorgen. Om 7.30u werd er al gezaagd en gehamerd, gevolgd door een pastoor die mij duidelijk wou laten weten wanneer zijn eredienst begon (klokkengelui om 8u).
En dat was niet alles, want na een paar minuten heerlijke stilte was er het geclaxoneer van de plaatselijke bakker die de kampeerders van broodjes kwam voorzien en hiervoor zijn aanwezigheid luidruchtig moest kenbaar maken.
Bleek het dak van het sanitair aan herstelling toe. Hoe lang het geduurd heeft weet ik niet, want de fietstocht heb ik vrij lang laten uitlopen en bij terugkomst waren de herstellingen afgelopen.

Maar de zaterdagavond is blijkbaar feestavond. Op verschillende plaatsen muziek, meer of minder gedempt al naargelang (waarschijnlijk) het alcoholverbruik en de gemoedstoestand van de feestvierders.

Ik heb mijn conclusies getrokken en ben s'anderendaags een rustig camperplaatsje gaan zoeken. Heb er heerlijk gestaan, rustig en stil en heb s'anderendaags heel lang uitgeslapen :smt026
Mvrgr.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 15 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling