CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 02 mei 2024 09:03

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Het moet van mijn hart
BerichtGeplaatst: 10 aug 2005 08:19 
Offline
+500 Postings
+500 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 17 nov 2004 10:07
Berichten: 564
Woonplaats: Berchem
Ik weet het, het is al dikwijls aangehaald, maar ik moet het neerschrijven.
Voorbij vakantie was ik in Leucate in Frankrijk. Een zeer mooie surfstek en men kan met de mh tot aan het water staan. Nu stonden wij op deze vrije plaats samen met een 70 a 80 andere mh gebruikers.
Het overgrote deel van de mh gebruikers deden het zoals het hoorde, maar ik heb daar toch zaken gezien waar ik van geschrokken was. Mensen die hun wc cassette in de bosjes leeggooide, er stond daar ééntje op een zeer mooie plaats en ik had hem nog niet zien wegrijden om te gaan lozen wat ik een beetje vreemd vond an na 1 week maar goed. Tot op een morgend dat ik rond 7 u was opgestaan om te gaan fietsen en wat zag ik, de eigenaar van deze mh was een grote emmer aan het vullen met z'n vuil water en gooide hem daarna in de bosjes en dit 3x. Ongeloofelijk, daarna fietste ik bijna 2 x zo vlug uit ergernis.
Je moet weten dat 2 km verderop een NIEUWE schitterende aangelegde mh plaats is met uistekende lozingsplaatsen, vers water enz. Een overnachting kostte 6€ en water, wc lozen en vers water 2€. Als dat nu nog teveel is. Soms heb ik de indruk dat onder de mh gebruikers nog zijn die alles gratis willen, al moeten ze daar illegale zaken voor doen, tjonge is 2 € nu echt nog te veel. Het gekke is dat vele een scooter bijhebben is dat dan zoveel gevraagd om met de wc cassette op de scooter 2 km verder te rijden.
Als ik op die plek s'avonds met de hond ging wandelen dan stonk het er verschrikkelijk, je zag allemaal wc papier liggen en je rook zo het vuil water, een andere mh gebruiker wist me te vertellen dat hij de week voordien de burgemeester er had gezien met 2 agenten die foto's kwamen maken van de troep in de bosjes, ( Naar ik gehoord heb was deburgemaaster tegen zulke plekken.) maar op deze manier geef je hem de pap in de mond. Het gekke is dat ik hem op deze manier volledig begrijp dat ze die plek zouden willen sluiten, ik zou hetzelfde doen in zijn plaats. Weeral een plek mooie plek weg door onze eigen fout.
Wat ik me wel heb voorgenomen is dat indien ik nog zo een misbruik zie dat ik gewoon naar deze persoon ga stappen en hem vragen wat hij bezielt of hij wel goed weet waar hij mee bezig. Tot nu toe deed ik dat niet , want dat vond ik vervelend om iemand onder z'n voeten te geven maar voor mij is nu de maat vol. Het zal deftig zijn maar ik ga er naar toe.
Achteraf kwam ik aan een ander meer en daar stonden balken waaronder we niet doorgeraakte, spijtig maar nu begrijp ik waarom.
Voila ik moest het neerschrijven het zit me echt hoog. :roll:
[/url]

_________________
Waarom morgen als het vandaag ook kan


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 18 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fuoristrada camper


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling