CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 11:22

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: bezoeken van het forum
BerichtGeplaatst: 14 sep 2005 11:30 
hoi iedereen,

wat mij opvalt, is dat er de laatste tijd minder en steeds minder bezoekers komen hier op het forum. Dit moet een toch een oorzaak hebben ?

Ik denk dat er steeds minder en minder pikante onderwerpen worden aangesneden, en dat daardoor de komst op het forum verminderd. Of toch de reactie's verminderen. Lezers komen er misschien nog veel. Maar de reactie's zijn een stuk verminderd, jammer bij de positieve reactie's waren er veel tips en info. Trouwens bij de negatieve reactie's was er soms ook een nuttig streepje info.

Alléz begin nu weer niet direct dit onderwerp te sluiten hé, maar willen de moderators "soms" niet te professioneel bezig zijn. Ik noem nu niemand, maar ik bedoel dat ze (de moderators) het te goed wilen doen, en sommige reactie verwijderen vooraleer velen ze hebben gelezen.
Dit is infeite jammer voor de lezers en de schrijver van een posting of reactie.

Alléz dit viel mij zo op de laatste weken.
Graag enkele reactie's van moderators misschien en zeker ook van de andere bezoekers van het forum.
Want hoe meer reactie's en onderwerpen hoe meer info en tips er boven water kunnen komen. En dit is toch het doel van het forum, of ben ik mis.
En geloof me, in een negatieve reactie zit er zeker ook een positieve noot.

Moustache


Omhoog
  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 19 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 20 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clement


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling