CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 10:41

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: gesloten onderwerpen
BerichtGeplaatst: 14 sep 2005 16:32 
hoi iedereen,

tja, ik stel een vraag, en het onderwerp is alweer gesloten zonder dat ikzelf er kon op reageren.

@ Punt 1: ik zit niet te lachen achter mijn bureauke, maar ik lig te lachen achter mijn bureauke. Maar niet omdat ik zogezegd een onderwerp zou uit de lucht grijpen en opblazen. Maar wel omdat het onderwerp weeral geloten is. met een "kinderslotje". Ja wie speelt er met slotjes ? Dit vraag ik me nu af.

@ Punt 2: ja de maanden juli en augustus zijn kalme maanden. Maar we zijn midden september. 85 tot 90 % van de vakantiegangers zijn terug thuis. Dus vroeger werden er ervaringen uitgewisselt via het forum. Zowel goede als slechte en nare ervaringen. Nu niet meer. Ah nee, want als er iemand bvb durft zeggen dat hij problemen heeft gehad met zijn LPG tank, komen er kerels op de proppen die die mens vertellen dat hij niet zou welmkom zijn op een MH parking omdat die mens zogezegd een onveilige MH zou hebben.
Nee, die mens komt hier niet om zo'n zever te horen. Maar wel om te kunnen horen hoe zijn probleem zou kunnen opgelost geraken.

Of als je een stroomgroep meeneemt op verlof, wordt je uitgekaffert voor ordeverstorder en associaal persoon en vannalles, te lelijk eigenlijk om op te noemen.

@ Punt 3: Jacky, allergisch voor gezag, ja zo mooi had ik het niet kunnen verwoorden. Man man, het is meer dan dat. Gezag, maar wat in godsnaam heeft dit forum hier met gezag te maken. Ik noem nu niet u alleen, of niemand anders persoolijk van de moderators. Maar waarom zou ik u of een andere moderator moeten aanzien als een meerdere ????
Mannen, jullie leven nog altijd op aarde hé.
Ik heb het al dikwijls vertelt hier op het forum. Ik kan niet in de rij lopen. En zal dat ook nooit doen. Ik zal nooit niks doen waarvan ik niet vol van overtuigd ben. Toen ik op school zat was ik het kereltje, die altijd op de rebelse stip ging staan. Nu ook nog. Maar ik heb altijd respect gehad voor iedereen. En ieders idee ook gerespecteert.
Maar dit is nou net het probleem. Velen respecteren niet mijn idee of mening. Niet dat ik daar wakker van lig hoor. Maar ik denk niet dat ik altijd alleen sta. Ik beweer nou niet dat ik een aanhang heb, dit is zeker mijn bedoeling niet. Want ik handel meestal alleen en op eigen houtje.
Jacky, voel u nou niet persoonlijk aangevallen hé. Dit is niet mijn bedoeling om iemand persoonlijk aan te vallen. Moeste het zo zijn, zou deze posting direct aan iemand gericht zijn.

@ Surfy @, ja volledig akkoord om een nieuwe reeks te openen. Alleen zal het niet gaan als we het "gezag" niet erkennen.
de onderwerpen:Chippendales en Babes, zal zeker nooit goedgekeurt worden.
Alléz alle gekheid op een stokje. Voor mij is het forum goed hoor.
De moderators mogen voor mijn part een onderwerp sluiten. Maar alleen als er iemand door reactie's in een onderwerp schade door berokkend wordt. Dit is hier zeker nooit het geval.

@ Punt 4: Een slotje zetten omdat een moderator een onderwerp beu is. Wel dan stel ik me de vraag of die moderator wel objectief handelt.
Een posting waar niemand schade door berokkend wordt, niemand echt persoonlijk wordt aangevallen en/of vernedert wordt. Zomaar een slot erop, wel niet echt mooi gedaan, vind ik. Ik respecteer die beslissing om het onderwerp te sluiten. Maar respecteer dan ook mijn mening, om twijfels te hebben op het neutraal optreden van een moderator.

Alleen discussie's met een technische aard kunnen, tja dan mag er alleen maar een forumindex zijn met de titel: Technisch. De rest mag verdwijnen.

Ik ga nu eens de advocaat van de duivel spelen. Wat is dus mijn conclusie????? Dat alle andere onderwerpen zinloos zijn en zever is.

Ik beweer nu niet dat de moderaters er geen tijd insteken. En het is misschien allemaal vrijwilligerswerk. Maar het viel inderdaad wel op dat de meeste aanvallende reactie's van de moderators kwamen. Dit vind ik niet goed, oneerlijk tegenover mij, en tegenover vele andere bezoekers van het forum. Maar natuurlijk was het nog tijdens de middag, zodoende dat mensen die nog op hun werk waren nog niet konden reageren. Ewel het is jammer dat het alweer gesloten was voor die mensen nog konden reageren.

Ik zeg het nogmaals, ik val hiermee niemand persoonlijk aan hé, moest ik dit willen, zou er niemand moeten beweren dat ik ongelogd zou reageren. Ik reageer nooit onaangelogd. Zeker niet. Als ik persoonlijke problemen zou hebben met iemand, zou ik een posting direct aan die persoon richten.

Het is wel de manier van werk die ik min of meer wat aanval, alléz niet echt aanvallen, maar laat ons zeggen; niet akkoord gaan met de manier van werken, en eigenlijk die manier oneerlijkk vind. Daardoor denk ik ook dat er mensen misschien enige tijd in de database zitten te bladeren, en niet meer langs komen op het forum. Alhoewel ze misschien binnen de korste keren wat info zouden krijgen ef volledig geholpen worden. En nu moeten ze mischien 3 of 4 keer zolang in de database snuffelen. Enkel omdat er mensen zijn, die die mensen verwijzen naar de database.

Dus een oproep aan de moderators, kijk niet neer vanuit uw ivoren toren op de gewone forumgebruiker. Laat de mensen eens een hevige discussie voeren.
En sluit dit onderwerp niet, of verwijder het niet. Het recht op een vrije meninguiting, is iets waar onze vorige generatie's hebben voor geleden en gevochten.

Moustache


Omhoog
  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 1 reply

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Yohani


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling