In mijn buurt komen er huurplaatsen vrij, speciaal voor motorhomes.
De overdekte afgesloten plaatsen zouden vrij ruim zijn, beveiligd en in de winter verwarmd.
Alle dagen beschikbaar, buiten de woensdag en zondag, doch op afspraak kan ook.
De eigenaar is verzekerd tegen over de huurders wat zijn loods betreft.
Er is mogelijkheid tot gebruik van elektriciteit, al dan niet tegen vergoeding. Doch de lichtplaten in het dak zouden voldoende zijn om de batterijen op te laden via de licht(zonne)panelen.
Het is op een kleine 3km. van mijn woonplaats, en dus kan ik het ophalen of afhalen met de fiets doen.
Mijn vraag! De huurprijs zou 70€ per maand zijn, en enkel per jaar te af te sluiten. Dat is wel 840€ per jaar.
Is dit een realistische prijs voor het aanbod?Deze week ga ik nog de plaatsen bekijken, en eventueel een plaats reserveren.
Ik wil wel nog meegeven, dat het hier in mijn omgeving niet evident is om een staanplaats te huren.
Nu staat mijn mth in weer en wind buiten naast mijn woning op de oprit. En weinig of geen mogelijkheid om een carport of wat dan ook te plaatsen.
Ik kan ook opteren voor een camperhoes, dit kost ongeveer 200€ dacht ik, en laat ik de mth hier bij mij thuis staan.
De beslissing ligt uit eindelijk toch bij mezelf, maar ik ben toch benieuwd voor de reactie's.
Fille