CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 02 mei 2024 17:20

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: moet ik mij inhouden, ik heb een gewetensprobleemps
BerichtGeplaatst: 11 okt 2005 20:39 
Offline
+50 Postings
+50 Postings

Geregistreerd: 28 feb 2005 17:08
Berichten: 86
Woonplaats: alsemberg
hallo allemaal,


Hier zijn we dan weer ......en alweer gaat het over de verzekering.Bij het surfen op de website kom ik tot de constatatie dat bepaalde mensen de grootte van de premie vernoemen en de maatschappij van hun omnium.
Anderen vernoemen zelfs hun makelaar en maken aldus reclame of antireclame.

Wie zei er alweer dat jullie appelen met peren vergelijken............ikzelf natuurlijk!!!!!!!!!!!

Ikdenk niet dat mensen die iets van deze zaken kennen mij kunnen tegenspreken MAAR ..............als ik zeker weet dat sommige van deze mensen tot 3 maal te veel betalen..........u leest het goed......... 3 maal de normale premie...........moet ik dan blijven zwijgen.
Indien u zou merken dat twee verschillende verdelers van hetzelfde merk, de ene in West-Vlaanderen en de ander in Brabant respectievelijk 40.000 euro en 120.000 euro voor dezelfde Mh zouden vragen en u bent zelf verdeler in Limburg, zou U dan zwijgen en die brave mensen die hun eerste MH kopen 80.000 euro te veel laten betalen.Wel, ik heb daar een probleem mee, een gewetensprobleem.
Voor mij mag iedereen winst maken.............en de ene meer dan de andere........maar we moeten een beetje eerlijk blijven.
Wat betreft de uitleg van de makelaar die een omnium probeert te verkopen door te zeggen dat mensen die in het buitenland een ongeval hebben niet zouden uitbetaald worden........jongens, ik voel plaatsvervangende schaamte.

Ik had het spel sluw kunnen spelen, ik had aan één van mijn vrienden kunnen vragen " Antwoord op de webite dat u voor uw MH die bij ons verzekerd is X euro premie betaald, en vergeeet vooral niet onze naam te noemen. Ik had er hem zelfs kunnnen voor betalen zonder dat jullie dat wisten...........
Graag jullie commentaar
groetjes
een gefrustreerd arm makelaartje

ps. "WE ZULLEN ZIEN ZIJ DE BLINDE, maar hij liep met zijn gezicht tegen de muur


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 18 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Martizio


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling