CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 02 mei 2024 21:26

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: tips voor 1ste x huren
BerichtGeplaatst: 23 okt 2005 19:26 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 23 okt 2005 19:05
Berichten: 2
Woonplaats: Stekene
Hallo, net dit forum ontdekt...

Ik heb al wat zitten rondlezen en er kwamen direct een paar vragen in me op, dingen waar ik anders nooit (tijdig) aan gedacht zou hebben.

In juli 06 doe ik gedurende 8 dagen mee aan een mtb-wedstrijd die vertrekt in Duitsland en eindigt in Italïe. 1 v.d. opties zou zijn om een MH te huren gedurende deze periode. hieronder volgen enkele vragen, kunnen jullie me helpen? :wink:

1. De periode valt nogal ongunstig en het huren is vrij duur. wij zouden van bv. woensdag 12-07-06 tot maandag 24-07-06 (MH terug voor 10u bv.) willen huren. Helaas lukt huren blijkbaar enkel per week in deze periode. Weet er iemand waar ze wel per dag huren? Reclame mag niet, dus graag tips via PM? Iedereen die goede ervaringen heeft met een bedrijf (Oost-vlaanderen: Waasland/Gent) mag ze ook via pm met me delen.

2. Overgewicht: Er gaan waarschijnlijk tussen de 4&6 personen mee, 2 fietsen, werkmateriaal, drinkwater (+100l), eten voor 10 dagen, bagage, tafel en stoelen,.... Moet ik al vrezen dat ik boven die befaamde 3500 kg zal komen?

3. Verbruik: Hoeveel verbruikt een volgeladen MH in de bergen? wij zullen ons dagelijks moeten verplaatsen en zullen ongeveer 3000 km rijden. hoeveel liter kan er zo gemiddeld in een Mh? Rekenen de verhuurbedrijven nog extra kosten aan per km?

4. Ik ben niet zeker dat wij elke dag plaats zullen hebben op die plaatsen voorzien voor MH's. Is dit een probleem voor het vuile en verse water? wat moeten we doen voor onze elek., mischien een extra generator huren?

5. Ik las ergens tussen de regels dat er een beurs zou zijn waarop alle interessante verhuurder aanwezig zijn, of heb ik het mis?

Alvast bedankt en alle tips zijn welkom :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 4 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mobidik, Paumen, v865786, veron


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling