CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 11:25

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Puur bedrog van verkopers op de MH-beurs
BerichtGeplaatst: 08 nov 2005 23:43 
Vorige zaterdag konden wij nog enkele uren van de beurs meepikken.

Wij hielden even halt bij ... een zeer gekende verkoper van MH's omdat die een model verkocht waar we zeker interesse voor hadden.

De integraal MH werd verkocht zowel op een Fiat Maxichassis met Alko als op Iveco.

De juiste cijfers ken ik niet meer maar het leeggewicht was 3050kg en het MTM 3850kg.

De verkoper beweerde vlotjes dat je die nog met een B-rijbewijs mochten rijden, vermits hij gekeurd werd op 3400kg en zolang wij hem niet boven de 3500kg zouden laden wij gerust met dat B-rijbewijs konden rijden.

Volgens mij moet je voor een voertuig met een MTM van 3850kg toch wel een C rijbewijs hebben.

Hij ging nog verder door vlakaf te beweren dat door de wet voorzien was in een tolerantie van 5% en dat die ook geldig was voor Duitsland en Nederland.


Wat kan je nu nog geloven van een verkoper als ze je dergelijke dingen willen wijsmaken?

Niet alleen de verkoper wordt ongeloofwaardig, voor mij is zelfs de integriteit van de verdeler helemaal het vertrouwen van de klant onwaardig.


Omhoog
  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 21 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clement


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling