CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 18:55

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: opgelicht in Italië
BerichtGeplaatst: 20 jun 2017 08:27 
Offline
+250 Postings
+250 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2004 18:45
Berichten: 320
Woonplaats: Brugge-Koolkerke
Vandaag in het hielspoor van Italië het volgende meegemaakt. Er staat een wagen langs de weg geparkeerd, maar hij staat iets op de weg. Bij het passeren plots een slag achteraan de camper. Gestopt en in de camper gekeken of er iets omgevallen was. De gepasseerde auto staat ondertussen achter mij en de persoon beweert dat ik zijn spiegel geraakt heb.
Inderdaad het spiegeltje hangt los en op de zijkant van mijn camper is er een zwarte streep. De sukkelaar wil geen papieren invullen, hij is zogezegd niet verzekerd ets etc. Hij vraagt 200€ cash , we weigeren en de prijs zakt naar 100 en dan naar 50€ Nog altijd in de overtuiging dat ik de spiegel had aangereden en om er van af te zijn betaal ik. Een tiental km verder staat er opnieuw een witte auto langs de weg. Nog onder de indruk passeer ik hem verder en toch opnieuw paf. Nu rijd ik door en wat later zie ik de witte auto gekke toeren uitsteken om mij in te halen. Hij doet mij stoppen en ik maak misbaar omdat mijn frank al gevallen was. Daardoor laat hij mij doorrijden. Ze stoten met een stok waarop zwart rubber zit in het passeren tegen het achterste deel van de camper zodat er een streep op staat en dan komen ze met hun spiegel die ze zelf losgemaakt hebben. Mijn dag was wel ietwat naar de vaantjes.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 14 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling