CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 29 maart 2024 02:16

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Mijn nieuw malibu carthago 640le met mankementen.
BerichtGeplaatst: 19 aug 2018 20:32 
Offline
+250 Postings
+250 Postings

Geregistreerd: 08 maart 2007 18:52
Berichten: 264
Woonplaats: limburg
Mijn vorige berichten zijn gesloten wegens benoemen dealer en wat er fout liep.
Blijkbaar mag je niet bekendgemaakt worden als er afspraken niet nagekomen zijn.
Ik zal nog eens doen zonder naam dealer ,dinsdag onze nieuwe afgehaald met vraag staat alles erop anders wachten we wel tijd zat.
Geen probleem alles ok ,dinsdag 9 u bij d grootste dealer ,we kunnen niet mee probleem tv blokjes we gaan andere toestel uit toonzaal in uwe zetten.
10u volgende klant komt we moeten rap zijn alles ok nu rondgang naar buiten ,antenne proberen lukt geen blokjes .
Thuisgekomen probeerde ik dvd geen tv met dvd ,neen werkt via mediacenter pioneer ik dvd erin ja film speelt maar niet op tv .
Raad gevraagd kijk eens naar kabel ,welke kabel niks gelegd .
Gasmelder in koffer fout geplaats ,tegoed bon wordt verplaats maar gaat elk kwartier in alarm.
Startbaterij bijna leeg twee dagen ik kijk ,niet aangesloten op zonnepaneel wel gevraagd.
Enz enz mijn vraag nog zo gevallen ,bij ons nu derde camper steeds zelfde probleem met technische materiaal geplaats door dealer.
Dus goede raad koop blanke camper en ga naar geschoolde technische handelaar die weet wat hij doet.
Vriendelijke groeten marc

_________________
wij zijn eigenaar van onze 3de camper Malibu carthago 640le.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 2 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling