CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 16:56

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: hET KAN NIET OP
BerichtGeplaatst: 11 sep 2019 07:39 
Offline
+2000 Postings
+2000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 feb 2010 20:17
Berichten: 2160
Woonplaats: Bierbeek
He
Sloeberke en co zijn terug thuis. Wat een vakantie had moeten worden van 6 a 8 weken zijn er uiteindelijk 2 en 2 dagen geworden.
We zijn vertrokken op 24 augustus naar Sicilië. En we stonden op maandag avond al in Villa san giovani aan de boot. Goe doorgereden om dan heel langszaam te gaan trekken in het mooie Sicilië. Vrijdag stonden we in Agrigento en hebben daar de vallei der tempels bezogt wat hel mooi is en alles is tot hier perfect verlopen. Enkele zeer tofe plaatsjes gevonden gewoon op het strand gestaan en ook een paar toffe sosta camper plaatsen gedaan waarover straks nog een bezonderheid. Zodus na het bezoek van Agrigento zijn we de stad uitgereden op zoek naar een plaatsje voor de avond en zo zijn we terecht gekomen op een P aan het strand daar stonden nog enkele campers wij ons daarbij gezet en alles dik in orde. De volgende dag de vespa uit de aanhanger gehaald en weile weg het was warm en ik had een tour uitgezet van om en bij 150 km. het binnenland in. Maar bij vertrek hadden we een vissershaven gezien waar we zeker wilde vis gaan kopen voor een bbq. Zo dus na onze fantastische trip wij terug naar die haven om te zien of we daar vis zouden kunnen kopen de volgende ochtend. Bij het binnenrijden van de haven bergaf van omen bij de 20% haarspeldbocht en veel verkeer. Ik op mijn duizende gemak naar beneden langs links auto's voorbij en langs alle kanten scooters voorbij met de nodige geluiden . In zo een bocht staat een auto die linksaf moet en achter die auto nog een paar auto's te wachten. Ik rij eerst 2 auto's voorbij langs rechts. Met nog 2 auto's voor ons moet ik uitwijken naar links omdat er op rechts geen doorgang is en ik wil me zetten tussen de eerste en tweede auto tot de eerste links is afgedraaid. En net op dat moment komt er een scooter ons voorbij langs links wil ons nog voorbij om ook in die ruimte te rijden tussen de eerste en tweede auto en ook die voorbij te rijden. Maar bij dit maneuver tikt hij mij aan op mijn voorste wiel. Wij mijn vrouw en ik tegen de grond. Resultaat vrouw gebroken scheenbeen en ik flinke schaafwonde. Mijn vrouw heb ik naar het hospitaal gebracht achter op de vespa daar gezeten van 3 u tot 23u. dan terug naar de camper want ze wilde haar daar opereren maar dat wilde ze niet het was er echt niet proper en de manier van handelen en de taal plus de kamers daar was niet om aan te zien. Zodus wij terug naar de camper. Vandaar terug naar Catania daar is een luchthaven daar een vlucht gevonden naar Brussel de dag nadien. Mijn madam op de vlieger naar huis. En ik met de camper Home Alone. 2400km op 2 dagen gedaan. Zo dus weer maar eens miserie miserie miserie. Nu denk ik echt dat de duivel er mee gemoeid is. Hier stopt het niet. Morgen word mijn donna geopereerd het is een verschoven bruik momenteel is de zwelling te dik en kunnen ze niet snijden en naar gelang de situatie word het een platje of anders pinnen met een revalidatie van enkele maanden. En ja dat is weer eens het zelfde verhaal alleen nu is het mijn madam voor de verandering. Wij denken om onze camper van de hand te doen en af en toe eens met het vliegtuig weg te gaan of ons iets te kopen in het buitenland.
Ik heb het nu wel gehad.5400km op 14 dagen trops is trops zou de pijp gezegd hebben.
grt sloeberke

_________________
Misschien tot nergens onderweg want ergens is nergens
goodspeed


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 19 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GertD


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling