CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 11:40

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 63 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: elektrische fietsen.
BerichtGeplaatst: 22 feb 2016 17:09 
Offline
+500 Postings
+500 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 28 nov 2004 16:37
Berichten: 656
Woonplaats: europa
Elektrische fietsen,men vind ze in alle prijzen, van goedkope tot heel dure,van 20 en 28 inch, bijna geen van 26 inch,alhoewel ik er veel zie als we op campings in het buitenland zijn.
gaat men op internet zoeken naar de gebruikservaring, vind men zowel bij de goedkope als bij de hele dure positieve en negatieve antwoorden.
Weinig of geen info in de product beschrijving van het gewicht van de fiets,met of zonder batterij,of het gewicht van de batterij, wel de actieradius, veel vanaf 70 KM tot 150 KM, maar altijd in de beste omstandigheden.
Ook over de dealers zijn er plus en min oordelingen,een ding staat vast , ze verkopen allemaal graag, gaat men op internet zoeken vind men soms de zelfde fiets met een verschil van wel 400€,ook met A merken,en leest men veel dat ook bij die A merken vele onderdelen uit Azië komen,
Nu heb ik een elektrische fiets via internet in Duitsland gekocht een 26 inch achterwiel motor en het weegt zonder batterij 20.5 KG, voor mijn vrouw :D dat ding kost 650€ thuis geleverd en ben dat al een week tot volle tevredenheid aan het testen,ik heb wel mijn twijfels over de garantie,kan moeilijk naar Duitsland gaan he, trouwens die dient alleen om op onze vakanties te fietsen,dus moest er iets verkeerd gaan in het ene of ander zuiders land moet ik ook mijn plan trekken.
Wat zijn de ervaringen van elektrische fietsen van de forum leden, hangen ze achteraan de camper? al problemen mee gehad?voorwiel of achterwiel of midden motor,en als het van de moderator mag, kan er ook een merk en/of prijs bij?
Ik ben benieuwd naar al die ervaringen.
MVG Tokkio

_________________
Een goede tip is als een glas water in de woestijn.
Dreambox 800se overal beeld.
Laptop "acer"travelmate 2201WLC


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 62 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 63 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling