CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 19 apr 2024 16:25

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: vocht controle vraag (corona)
BerichtGeplaatst: 11 mei 2020 20:41 
Offline
+2000 Postings
+2000 Postings

Geregistreerd: 15 okt 2016 20:12
Berichten: 2351
vocht controle in deze tijd, ik zou dus 1 dag op voorhand mijn ijzeren bus moeten brengen voor deze controle die maar 15 minuten duur die ze dan nog bij opengaan van de bewuste dag erop uitvoeren waarna je deze terug mag komen ophalen. ver rijden voor weg te brengen , Hoe terug thuis geraken enz... is een vocht controle en geen herstelling ....

Is zo een camper motorhome gevoeliger of juist minder tot zo goed als niet gevoelig voor zulk vocht problemen...

kunnen mensen hier die een camper motorhome (ijzeren bus) hebben laten weten of zij reeds al dan niet vochtproblemen onder de geldige garantie periode hebben gehad ?

Ik overweeg of ik nog wel een vocht controle meting zou laten doen gezien je hem meerdere dagen kwijt ben zo iet en ook 2 keer grote verplaatsing moet maken met 2 voertuigen voor hem te brengen en af te halen waar je dus afhankelijk ben van een gewillige 2de mens....

Mijn vocht controle metingen zijn gratis , anderzijds als ik mijn bus was heb ik altijd nog steeds een paar druppels aan de achter binnen kant van de klap raam en dat hebben ze nooit opgelost dus hoeveel waarde kan men daar aangeven ?


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 17 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: peeke


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling