Of toch tenminste, t'was een toonzaalmodel. Elnagh t-loft 530 met de gebruikelijke toeters en bellen. Geen satelliet. Twee zaken waren belangrijk : er moesten één of twee volwaardige elektrische fietsen in kunnen (en de berging van veel campers is daarvoor niet hoog genoeg), en we moesten toch wel enige tijd off-the-grid kunnen staan. Remember, mijn vrouw neemt haar naaimachine mee...
. Ik had zelf uitgerekend minimum 170 Ah voor twee dagen. Aangezien het voor ons nog nieuw is, en ik ook niet meteen over the top wou gaan (ik ken ons effektief 'reisgedrag' nog niet) hebben we gewoon een Lithium batterij van 130 Ah en twee zonnepanelen van 120 en 140 W besteld. De ene lag er al op en het andere paneel zat samen met inverter, mppt, enz... in een pack. De prijs was niet extreem duurder dan dat ik alles in eigen beheer zou installeren of laten installeren. Achteraf is er dan geen gezever ivm garantie. Ik kan ook simpelweg een tweede batterij toevoegen (een batterij van 200Ah kon er qua dimensies blijkbaar niet in). En er is nog plaats op het dak
. De papieren komen ook op 3650 kg. Dus als ik niet weet wat gedaan kan ik nog altijd mijn C1 gaan halen... De zoektocht naar verzekering, staplaats,... kan beginnen...
. Met dank aan diegene die ons heel goede raad gegeven hebben