CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 26 apr 2024 20:45

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: zelf ingebroken
BerichtGeplaatst: 17 aug 2020 15:12 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 jan 2011 21:55
Berichten: 7532
Woonplaats: berlaar
gisteren toen we thuis kwamen , is bij het uitstappen onze leefdeur in het slot gevallen , en jep beide sleutels lagen dus in de camper, omdat ik die er niet uitneem om mijn auto te verplaatsen , om plaats te maken voor de camper en Eddy had de zijne laten steken . Dus daar stonden we, we hebben wel pechhelp maar oeps , papieren in de camper, gsm waar nr instaan , jep ook in de camper. Tot mijn verbazing is Eddy dus door het raam ingebroken als een pro , dit op nog geen min, het eerste waar ik aan dacht lap , dan geven we geld uit aan veiligheidssloten en je kan zo langst de raam binnen, en dat zogenaamde knopje aan dat hendeltje dat je moet indrukken omdat te kunnen draaien is dus onzin , want hij heeft dat zo kunnen omdraaien .Ramen die in een kader zitten ik bedoel dus een rand er rond zodat je zogezegd niet iets onder de ramen kan steken is dus ook hierbij gebuisd , want je kan nog altijd bij de sloten

Dus nu mijn vraag hoe kan je dat nu voorkomen want het ging echt wel heel vlug , ik wil er nu geen bunker van maken , maar dit is echt te gek

_________________
Forumtips klik hier


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 43 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: sidecarcrosser


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling