CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 29 maart 2024 13:35

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: kan dat , dat mijn camper nooit goedgekeurd wordt ?
BerichtGeplaatst: 18 jul 2021 07:25 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 22 apr 2019 18:12
Berichten: 14
Woonplaats: varsenare
Hallo , in juni kocht ik mij een camper in Duitsland bij een privépersoon .
Het gaat om een Frankia Platin van november 2019 ter waarde van 150000 euro (nieuwprsijs was 184000 euro) met 9500 km , eigenlijk gloednieuw.
De verkoper heeft zelf mijn camper naar Belgie gebracht en dan heb ik document aangevraagd bij de douane .
Maar dan begon de miserie in de keuring in Oostende .
Ik heb 3 COC , namelijk 1 van sprinter Mercedes , 1 van Meier ( denk voor chassisverandering ), en 1 van Frankia .
Het probleem is dat het duitse kentekenbewijs ( Zulassungsbescheinigung) op de mercedes staat ingeschreven en niet op de Frankia.
Na 1.5 uur in de keuring waar ze met 4 keurders bezig waren vertelden ze mij dat het probleem was dat dus de afmetingen niet kloppen en het eigenlijke kenteken op Frankia moest staan .
Ze stuurden mij door naar Diksmuide waar het keuringscenter geschikt is voor homologatie.
Daar vertelde mij de stationchef dat ik na 1 week eens moest terugbellen , dat doe ik en toen bleek dat die persoon in groot verlof was.
We zijn nu 3 weken verder en nog weet er niemand daar iets hoe het verder moet aflopen , ze hebben mijn geval doorgestuurd naar de directie in Oostende .
Ik kan toch moeilijk geloven dat dit nooit meer in orde kan komen ? ik heb alle officiele documenten van de camper + nog TUV documenten erbij.
Ik heb naar Frankia duitsland gebeld en die vertelden mij dat het normaal is dat het op de mercedes is geregistreerd.
ik begin gewoon ten einde raad te komen


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 57 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling