CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 20:10

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wie herkent deze zwerfwagen?
BerichtGeplaatst: 10 dec 2021 21:22 
Online
+30000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 dec 2004 15:05
Berichten: 39486
Woonplaats: Antwerpse Kempen
Gegroet,


Enkele weken geleden kwam een kameraad van mij op een bekende zwerfwagenplaats in de Hoge Venen een Ford Transit zwerfwagen tegen waarbij hij dacht onze vorige te herkennen. Hij maakte er ondermeer deze foto van:

    Image

Meerdere details (alu-rails boven alle ramen, radio-antenne en coax-stekkeraansluiting achteraan, enz.) maken het absoluut zeker dat mijn kameraad 100% gelijk heeft: vergelijk maar met onderstaande beelden die ik ooit van de onze maakte. Het enige wat er ondertussen aan toegevoegd werd is die sierlijke striping op de zijkant van het verhoogde dak. Van dit model met dit type van verhoogd dak zijn er trouwens niet zo veel gemaakt met deze achterdeuren met die hoge ruiten erin.

    Image

Degene aan wie ik hem verkocht is ondertussen spijtig genoeg niet meer te bereiken, maar ik weet wel dat deze die Transit nog heeft verder verkocht. Eigenlijk zou ik wel eens willen weten waar dat voertuig ondertussen beland is (en misschien kan ik de huidige eigenaars nog helpen met wetenswaardigheden erover).

Herkent iemand deze omgebouwde Ford Transit? Kan iemand mij tips bezorgen (ik schilderde de huidige nummerplaat weg, maar ze staat wel duidelijk afgebeeld op de gemaakte foto)? Mag ook per pb, en dan handel ik dat verder diskreet af.

Ik ben écht benieuwd... :roll:

_________________
Vriendelijke zwerfautogroeten,

Clement

Afbeelding
.
KWIBUS = Kompakt Wendbaar Incognito Busje voor Uitstapjes en Supervakanties


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 16 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling