CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 29 maart 2024 06:50

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: verzekering premie en geldigheid.
BerichtGeplaatst: 19 mei 2022 20:16 
Offline
+2000 Postings
+2000 Postings

Geregistreerd: 15 okt 2016 20:12
Berichten: 2351
Ligt het bij de verzekering maatschappij of de makelaar maar we gaan er van uit dat er fouten kunnen gebeuren, maar over meerdere jaren en meerdre voertuigen dat is toch even om niet vrolijk van de worden .

je krijg korting door ongeval rijden, beveiligging systemen , rijhulpen enz. ook bij omnium de waarde vermindering van voertuig speel een rol.

jaarlijks kregen wij ondanks de index ook steeg toch nog een premie vermindering, sinds 2 jaar werd er iedere keer een verhoging aangerekend en nadat ik bij de makelaar dit even in bespreking ging , bleek het een fout te zijn, vanwege een type fout en of een bepaalde korting dat men ineens was vergeten n toe te passen.

Echter nu viel mij ineens op dat wij onze premie ineens vroeger moeten betalen, dus ik keek het ook na wand ook die verhoging weer ...

normaal voor de motorhome loop van de 7de van 7de maand tot jawel 7de van 7de maand .

nu viel mij oog op dat de geldigheid van huidig maar tot 22ste van de 6de maand loop. dat is geen jaar

terwijl men nu op de nieuwe betaling opdracht nu staat van de 1ste van de 6de maand dat is nog eens 22 dagen korter.

Ik heb dus een mail verzonden dat de zoveelste keer is dat ze een correctie in bedrag moeten doorvoeren naar onderen toe (wat ze in verleden wel gedaan hebben)

En ook van die geldigheid duur dat niet klop er nog eens bij kom en ik er niet vrolijk van word dat iedere keer wel iet is....

Misschien word tijd om van makelaar en of van verzekering maatschappij te veranderen ?

hebben jullie ook al zulke ervaringen gehad .....


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 21 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling