CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 07 mei 2024 19:25

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Eerste maal op wintersport met de MH
BerichtGeplaatst: 10 jan 2005 08:58 
Offline
+50 Postings
+50 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 18 jun 2006 16:46
Berichten: 166
Woonplaats: GENT
Hi folks ,

Terug van eerste maal wintersport met de Mh , wat ik dacht een ramp te zullen worden is zeker minder waar geworden.Buiten een tekort aan een extra hervulbare Lpg gasfles alles super verlopen , temperaturen gehad van -18° het gemiddelde was -8° , door de te lage stand op één van de laatste nachten en het afsluiten van de badkamerdeur is wel de toevoerleiding gaan bevriezen maarja eigen schuld dikke ...., we hebben sneeuwval gehad tot 60cm verse sneeuw, qua het verwarmen en drogen hadden we géén problemen ,maar dat laatste was mede te danken omdat we op een camping stonden met droogruimte maar mits de temperaturen langs de lage kant waren is er minder kans op een nat pak of boots.
Wij stonden op Camping Edelweiss te Voldereau/Neustift/stubaital midden tussen Neustift centrum met zijn winkels en de stubaigletcherbahn de prijs was ongeveer 18€ p/dag inclu stroom,tax , Mh, & 2 personen we hadden een directe skibusverbinding op zo'n 300 meter van de Mh/camping de sanitaire blok was 50 meter van ons en mogelijkheid om in hun resto te eten wat onze Belgische geburen zeker benut hebben :-D
Vandaag mailke ontvangen van iemand met de vraag of we met kerst/nieuwjaar in Volderau waren op Camping Edelweiss idd wij waren jullie gebuur ,nu weet ik nog niet onder welke nickname onze gebuur hier member is op dit forum....

voila ons verlof was prima helaas ben ik sneller moeten terugkomen dan verwacht mits mijn vader opgenomen was in het ziekehuis :cry:

Ff een fotoke plaatsen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_________________
Wave Frontier T90
Technisat Multytenne45
Dreambox 5620s
Dreambox 500s
Lemon 030 Ci
Grundig RCR 100 Ci
Xsat cdtv410
Nokia MM9500S/9800S

T-Rex,Aston,Matrix Reloaded/Revolution,Magic,Xcam
Infinity USB
Cas2 + add-on


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: freedom2, Lotus74


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling