Vrijdag03/08/2012, was ik op de CP Graag aan de Moezel (nu 10,0 € i.p.v. 8 in 2011). Een collega camperaar die met mij had gesproken in Klüsserath , kwam mij vragen of ik een "Quittung" ontvangen had. Ik antwoordde bevestigend.

Om het kort te houden, hij had voor 2 dagen met elektr. + douche betaald (29,0 €) en had niks ontvangen van de persoon (werknemer) daar (Marco, met veel oorringen in). Integendeel hij was de huid volgescholden enz. .
Wat later bleek dat hij niet alleen maar ook nog eens minimum 3 Nederlanders, waar ik dan mee gesproken heb, ook helemaal niets gekregen hadden als betalingsbewijs.
Diezelfde persoon (Marco) had hen ook de huid volgescholden en verteld dat daar niet nodig was. Toen ben ik samen met hen naar een dame gegaan die de chef goed kende en heb daar het verhaal gedaan. Zij bevestigde dat dit geen normale werkwijze was ! Zij zou met de chef daarover eens praten (stacaravan).
Blijkbaar zullen er reeds meerdere slachtoffers zijn en ook nog volgen !
Blijkbaar doet hij dit vooral bij buitenlanders die de taal niet goed machtig zijn en vermoedelijk toch niet zullen reageren !
Sta er dus op vooraleer te betalen, dat je een correct ingevuld betalingsbewijs (Quittung) ontvangen hebt !
Groetjes,

Raf.