CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 24 jul 2025 04:15

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Forumregels

Klik hier om de forumregels te lezen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: D GRAAG CP Plaatsbewijs
BerichtGeplaatst: 06 aug 2012 17:45 
+1000 Postings
+1000 Postings

:smt022 #-o Vrijdag03/08/2012, was ik op de CP Graag aan de Moezel (nu 10,0 € i.p.v. 8 in 2011). Een collega camperaar die met mij had gesproken in Klüsserath , kwam mij vragen of ik een "Quittung" ontvangen had. Ik antwoordde bevestigend.
:smt026 Om het kort te houden, hij had voor 2 dagen met elektr. + douche betaald (29,0 €) en had niks ontvangen van de persoon (werknemer) daar (Marco, met veel oorringen in). Integendeel hij was de huid volgescholden enz. .
Wat later bleek dat hij niet alleen maar ook nog eens minimum 3 Nederlanders, waar ik dan mee gesproken heb, ook helemaal niets gekregen hadden als betalingsbewijs.
Diezelfde persoon (Marco) had hen ook de huid volgescholden en verteld dat daar niet nodig was. Toen ben ik samen met hen naar een dame gegaan die de chef goed kende en heb daar het verhaal gedaan. Zij bevestigde dat dit geen normale werkwijze was ! Zij zou met de chef daarover eens praten (stacaravan).
Blijkbaar zullen er reeds meerdere slachtoffers zijn en ook nog volgen ! :smt026
Blijkbaar doet hij dit vooral bij buitenlanders die de taal niet goed machtig zijn en vermoedelijk toch niet zullen reageren ! :smt045
Sta er dus op vooraleer te betalen, dat je een correct ingevuld betalingsbewijs (Quittung) ontvangen hebt ! :smt026
Groetjes, :smt051 Raf.

Profiel  

WAARSCHUWING

Deze thread heeft 3 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.

Registratie is eenvoudig en automatisch
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]