Ben donderdag 20/12 naar Winterberg vertrokken, 's avonds en 's nachts een 3 cm sneeuw bijgevallen.
Vrijdagmorgen was het erg mistig en de ganse dag erg vochtig met soms motregen, dus rond 16u30 goed nat terug naar de camper op camping Winterberg (die aan de bobbaan: achter de camping nu ook zetellift (n°25) die dit stuk met de rest van het skigebied verbind

).
Zaterdag was grijze (hoge) bewolking, maar droog, gelukkig nog genoeg sneeuw om te kunnen skiën. 's avonds opnieuw gaan eten in het Blitz Schintselhaus in het straatje tegenover de camping, goed van prijzen, smaak en (te) grote porties.
's avonds is het dan zwaar beginnen regenen en ook de volgende morgen was dit nog zo, ben dan maar op zondag terug huiswaarts gekeerd (had in die 2 dagen toch al het ganse skigebied meermaals afgeskied

).
Was voor mij de eerste keer met de camper naar een skigebied, gewoonlijk altijd op hotel met vrienden, en is goed meegevallen (zelfs mijn beschadigde profielen aan het dak van de camper hebben het droog gehouden, dankzij de ducktape), ook kleding drogen bleek geen probleem in de camper (verwarmingsbuizen lopen door mijn hangkast...) en kon zelfs in de droogkamer die voorzien was op de camping indien nodig.
Het is natuurlijk niet te vergelijken met de skigebieden in de Alpen of Pyreneeën, maar voor een verlengd weekend eigenlijk ideaal, een week zou ik het er echter niet uithouden vrees ik.
Yohani