CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 19:19

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: 05.09.14-05.11.14: 5.874 Km & 1267 Zeemijl = 7 Cycladen
BerichtGeplaatst: 03 maart 2015 23:26 
Online
+30000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 dec 2004 15:05
Berichten: 39558
Woonplaats: Antwerpse Kempen
Gegroet,


Afgelopen herfst maakten wij nog maar eens een Griekenland-trip. Het was geen kultuurhistorische reis (daarvoor liepen we eerder al Griekenland plat), en ook geen sportieve, want dat is aan ons niet meer besteed. Noem het dus maar een “zon-zee-zwerfwagen”-vakantie, met als hoofdmoot een aantal Cycladen-eilanden.

De Griekse eilanden, zeker de Cycladen, ademen toch een gans aparte sfeer uit, zo verschillend van de rest van het land! Ze zijn daarenboven een paradijs voor zwerfwagens, gewoon omdat er praktisch geen te zien zijn daar. Die eilanden zijn helemaal niet zo moeilijk te bereizen als men op ’t eerste zicht zou denken – en de vaarroutes ertussen maken dat alles ook nog eens erg aantrekkelijk. Wat we beleefden zou je misschien zelfs als een zwerfwagen-cruise kunnen omschrijven!

Ik maakte hiervan een verslag met als titel “05.09.14-05.11.14: 5.874 Km & 1267 Zeemijl naar 7 Cycladen: Kea – Kithnos – Serifos – Sifnos – Kimolos – Milos – Naxos”. Een lange titel, maar die meteen ook veel vertelt over deze vakantie. Het is minder “verhalend” dan ik tot hiertoe meestal deed, maar wel meer praktisch gericht voor wie het daar ook eens ook wil gaan proberen.

Enkele gegevens over dat verslag:
    • Pdf van 5,78 MB;
    • Alles samen 50 DIN A4-bladzijden, inbegrepen 7 blzn “ballast” (inleiding, witgedeelten);
    • 30 links naar Google Maps, met editeerbare en gedetailleerde etappes;
    • 34 schermafbeeldingen van m’n GPS, met gereden routes;
    • 61 eigen foto’s (jaja, echt waar! :wink: );
    • Ongeveer 300 aanklikbare links die je naar aanvullende teksten/beelden/video’s leiden.

Als voorbeeld vind je hieronder een zo goed mogelijke afdruk van twee bladzijden over het eiland Kea (misschien het minst aanlokkelijke van de eilanden die we deden, maar ik moet er nu eenmaal eentje uitkiezen).

    Image

    Image


Wie belangstelling heeft hiervoor kan me een pb’tje zenden met daarin opgave van een mailadres naar hetwelk ik die pdf als bijlage kan toezenden.

_________________
Vriendelijke zwerfautogroeten,

Clement

Afbeelding
.
KWIBUS = Kompakt Wendbaar Incognito Busje voor Uitstapjes en Supervakanties


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 1 reply

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eddy en Lydia


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling