CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 15:03

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Alhambra in Granada.
BerichtGeplaatst: 21 maart 2007 09:55 
In een andere topic over Brugge is het Alhambra ter sprake gekomen en om dar niet tever offtopic te gaan heb ik hier even een berichtje geplaatst.

Eric schreef:
Citaat:
Ter info aan toekomstige Alhambra bezoekers, laat je ingangskaarten reseveren vanuit de camping, dan moet je niet aanschuiven a/d ingang
van het Alhambra waar de rij tot honderden meters is bij niet reservatie, men laat maar 8000 bezoekers per dag toe en .... ga niet op de Mh parking staan, doe zoals Wooffox neem de bus bij de camping


Om het Alhambra te bezoeken kun je inderdaad het beste op de camping " La reine Isabel" Te La Zubia gaan staan en vandaaruit met de bus naar het Granada.

Eric heeft gelijk als hij zegt dat je best reserveert vanuit de camping, hou er dan wel rekening mee dat de inkom dan €1 meer is. Ook de vermindering voor vb. een 55+ kaart ben je kwijt. In mijn geval kreeg ik een reductie van €2.5 met de 55+ kaart.

Het kan er inderdaad druk zijn, maar wij waren er dus eind januari en er was geen kat! Dus indien mogelijk rond deze tijd daarnaartoe en dan kun je rustig alles bezoeken.

Hier zie je hoe rustig het er wel t was:


Afbeelding


Omhoog
  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 4 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling