CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 12:32

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Globe traveller Z
BerichtGeplaatst: 05 jul 2022 06:09 
Offline
+2000 Postings
+2000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 25 feb 2010 20:17
Berichten: 2160
Woonplaats: Bierbeek
Hallo
Heeft er hier iemand al ervaringen met de Globe traveller op Peugeot chassis? Onze kinderen overwegen de aanschaf van een Van die ze dan willen delen om op verlof te gaan en weekends te doen. Ze hebben beiden 2 kinderen eentje van 6 en eentje van 3 de andere eentje van 6 en eentje van 2. Omdat het maar niet wil lukken om een c rijbewijs te halen overwegen we om onze lmc van de hand te doe, met pijn in het hart. Maar ik denk niet dat ik aangezien de situatie hier nog veel gebeuk ga van maken vandaar de overweging. Mijn grote vraag is uiteraard het gewicht kan dat onder de 3.5 ton met een gezin met 2 kleine kinderen? En uiteraard de kwaliteit? Ze hebben hun oog laten vallen op een jonge tweedehands Peugeot 160pk nogal goed uitgebreid er zit een speciaal differentieel onder van Poclain dat er voor zorgt dat er steeds 25% trekkracht blijft op het doorslip wiel waardoor je zelden niet weg kunt op bv. een nat grasveld weinig km en heel mooi afgewerkt. En dat tweede klap bed vooraan spreekt mij ook wel aan in een Van. De Van zou ook extreem goed geïsoleerd te zijn dubbele bodem 20mm isolatie op de wanden geen originele achterklep wat de isolatie ook zou bevorderen. Kort gezegd met wat ik er van ken is dit wel een ander concept dan de meeste Vans. Zo indien er hier mensen zijn die er iets over weten hoor ik het graag.
Grt. Sloeberke

_________________
Misschien tot nergens onderweg want ergens is nergens
goodspeed


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 37 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 38 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling