CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 12 mei 2024 12:21

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Vrienden,Familie meenemen??
BerichtGeplaatst: 08 aug 2010 14:19 
Offline
+250 Postings
+250 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 apr 2007 19:27
Berichten: 357
Woonplaats: Limburg/Belgie
Sinds gisteren terug uit Peschiera del Garda.

Fijne vakantie maar toch ook een domper op onze reis.

Toen we onze reisbestemming in maart April uitkozen ,kreeg onze zoon het idee zijn vriend en vriend's vriendin mee te vragen.
Ik was er niet zo voor te vinden maar na aandringen van vrouwke en zoon toch maar toegegeven.

Dus wij op pad,Vrouwke,ik,onze dochter, mijn zoon met vriendin en zijn vriend met vriendin.
2 plaatsen gehuurd,Vrouw,dochter en ik in de MH en de andere 4 in een grote tent.

We hebben mooie tijden beleefd maar ook veel ergernis. :smt021
Mijn zoon zijn vriendin is een opruimertje dus de tent moest altijd piekfijn in orde zijn terwijl de 2 andere alles lieten staan en vallen waar het neerkwam, met gevolg dat na een dag of 2 hunne kodak ribbedebie was ,met gevolg paniek , gejank en gekibbel onder mekaar. :twisted:


We gooien niet met het geld maar in de paar weken dat we vakantie hebben kijken we ook niet op een cent daarentegen zei de vriendin van vriend om de 10 zinnen das wel duuuur hé op een zagerige toon wat veelal op onze nerven werkte.
bvb. toen we naar aquafun gingen, daar zijn lockers en kosten 5€/dag wat stunten ze niet uithaalde om hun gerief samen bij ons in het kastje te duwen, ze hadden er nog ene olifant bijgepropt als het moest. :-D

Bij ons zeggen ze: dé is zoe greun als poor(porei) ,maar die 2 maakte ene porei beschaamd.
Zo zijn nog wel enkele anekdotes te vertellen, maar voor ons dus NOOIT MEER dat we vreemden meenemen.

Hebben jullie ook al zo een stunten meegemaakt met vrienden,familie??

Gr,Peke


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 18 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling