CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 14:27

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 127 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: bezoek motor museum "chez Franck "
BerichtGeplaatst: 05 jan 2007 12:57 
Offline
+500 Postings
+500 Postings

Geregistreerd: 24 jan 2005 18:21
Berichten: 639
voila de eerste informatie :lol:

dus vanmorgen eens naar Franck gebeld en nog wat informatie gevraagd over hoe wij verder een afspraak kunnen maken voor een bezoek

hij zou wel graag weten wanneer wij komen omdat hij ook nogal eens in het buitenland is voor aankopen dus motoren en onderdelen enz

de prijs is 6 € per persoon met minimum 15 personen te bezoeken , het aantal oldtimer motoren is meer dan 100 stuks en niet van de minste waarvan enkele exemplaren enig in de wereld zijn , er zijn niet alleen moto's ook veel atributen die er bij horen staan er uitgestald

hier een 3 tal foto's van de gebouwen
http://invite.filmloop.com/x?Kkg7tIUmgC ... L1ZS2x8HW9

parkeren daar is geen enkel probleem voor de motorhomes omdat het in een god vergeten boerengat is , echt typisch frans dorpje , een winkel of andere is er niet zo klein is het daar , dus voorzie eten en drinken voor die avond

hoe gaan wij dit bezoek nu afspreken ?

ik denk aan het volgende , gewoon vanaf vrijdag namiddag rond 16 uur beginnen samen komen daar in de buurt , dan kennis maken met elkaar en s'avonds wat babbelen in groep over onze ervaringen met moto's in onze jeugdjaren en voor sommigen nu ook nog , voor mij spijtig genoeg niet meer :cry:
dan er overnachten en s'morgens de zaterdag dus rond 10 uur in groep het museum bezoeken , reken maar vlot 2 uurtjes als je wat foto's wil nemen en uitleg wil van Franck , zijn vrouwtje Bernadette zal ook wel haar best doen
dan na het bezoek kan iedereen terug zijn eigen weg gaan , Epernay en Reims zijn er bijna op wandel afstand
dit is wat ik zo in gedacht heb om jullie als liefhebbers van oude motoren eens te tonen wat niet gekend is en zo doe ik ook mijn bijdrage aan het forum

nu het belangrijkste nog een datum vast leggen :shock:
dat zal niet simpel zijn om redenen van dat wij zo goed als gans de maand april - juni - juli en augustus op trektochten zijn :shock:

de weekend datums die wij vrij hebben zijn :

in maart alle weekend's vrij
12-05-2007
19-05-2007
26-05-2007
vanaf het 2de weekend van september 2007 zijn wij ook vrij

wat denken jullie van dit alles en wie zou er graag bij zijn :wink:


Laatst bijgewerkt door camper t5 c op 13 jan 2007 22:59, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 126 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 127 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Harley, hnaeyaert, Marcel


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling