CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 29 maart 2024 14:06

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Even voorstellen
BerichtGeplaatst: 06 maart 2021 19:52 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 06 maart 2021 17:28
Berichten: 19
Goeie avond, wij zijn Armande en Igor en volledig nieuw in het camper gebeuren.

We liepen al enkele jaren rond met het gedacht om ooit een camper te kopen, maar stelden dat altijd uit, tot deze week.
Even een verhaaltje.
Vorig jaar hebben wij ons huis verkocht, en wij zouden naar ons huis in Hongarije verhuizen. Maar dan kwam er een virusje op bezoek dat roet in het eten gooide. Wij dus opzoek naar een tijdelijk onderkomen. Wat nog niet zo simpel was met 3 honden en een kat. Uiteindelijk toch iets gevonden, tot wij twee weken geleden het nieuws kregen, dat we niet konden blijven, dus terug opzoek. Na verschillende telefoontjes voor huurwoningen, kwamen we er al snel achter dat we niet snel iets betaalbaars gingen vinden.
Ik ben internationaal chauffeur en meestal 3 weken onderweg, in mijn pauzes ging ook maar eens opzoek naar campers, omdat ik hier toch wel wat voordelen in zag in plaats van te huren.
Na een paar telefoon gesprekken met mijn vrouw werd de zoektocht hier op geconcentreerd.
Uiteindelijk zag ik bij dicar in geel iets interssant staan.
Mijn vrouw naar ginder gestuurd om het live te gaan bekijken, want ik zit in het zuiden.
Mijn vrouw is aan de kleine kant, het was dus belangrijk, dat ze ook comfortabel achter het stuur zat, een tweede punt groot genoeg om met onze dieren hier voorlopig in te wonen.
De camper waar mijn oog opgevallen was, was een mclouis carat 874. Maar mijn vrouw kon niet goed aan de pedalen, en om 3 benches te zetten was hij te klein, en dit is geen kleine camper.
Als tweede optie had ik haar ook gevraagd om een rimor katamarano sound eventueel te bekijken, hier zat zij wel goed achter het stuur, en de mogelijkheid om onze 3 honden te zetten was beter.

Dus zonder hem zelf ook maar gezien te hebben, ben ik vanaf 19maart de bezitter van een mobilhome.

Deze aankoop was eigenlijk uit noodzaak, maar stond echt wel op de planning als wij met alles klaar waren in Hongarije .

Ik heb nog veel te leren op camper gebied, gelukkig ben ik al wel bekend met gewichtsverdeling en rijden met grote voertuigen.

Er gaan hier waarschijnlijk nog wel wat vragen gesteld worden, maar eerst maar eens kijken wat ik vanaf 19 maart heb.

Groetjes Igor


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 10 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling