CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 29 maart 2024 10:47

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nieuw hier: vidji
BerichtGeplaatst: 10 feb 2022 15:05 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 10 feb 2022 14:51
Berichten: 8
Woonplaats: Lier
Hoi,
Als nieuw geregistreerde op dit forum is het misschien even zo beleefd om ij even voor te stellen.
Ik ben Yvan, heb op it moment nog geen camper, hoewel ooit al wel met een camper op vakantie geweest. Mijn jongste zoon, een surfer en klimmer, had al langer een interesse in een "busje" en heeft sinds een paar dagen een 2006 L3H3 1+2 Transit gekocht om te verbouwen, waar ik hem graag bij assisteer ;-)
De bedoeling is om hem op LV te laten staan, wegens de toch beperkte slaap- en woonruimte. Uiterlijk maximaal bestelwagen laten en binnen in te richten naar behoefte. Eerste job op de planning zijn strippen, reinigen, wat bijwerken/herstellen, tussenwand verwijderen, isoleren en binnen in bekleden, comfort elektriciteit leggen, daarna zal het kijken worden hoe we hem zo ideaal en budget vriendelijke kunnen inrichten. Ik hoop hier op het forum wat tips/tricks, do's en don'ts en ervaring van andere te leren in het begin en ervaringen in dit project te delen. Zoals de eerst waar we over struikelen, het wl of niet plaatsen van een dakraam en de gevolgen mbt keuring, COC, zelf uit voeren of constructeur, etc....


Laatst bijgewerkt door Luc & Chris op 10 feb 2022 17:31, in totaal 1 keer bewerkt.
Titel aangepast.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 3 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling