CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 29 maart 2024 12:22

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Eieren voor mijn geld gekozen ...
BerichtGeplaatst: 06 sep 2022 20:48 
Offline
+250 Postings
+250 Postings

Geregistreerd: 03 apr 2019 13:28
Berichten: 291
Woonplaats: Naast mijn buurvrouw
De camper is verkocht.
Ik ben ingegaan op een 'wij bieden de beste prijs'- voorstel en ... de camper uiteindelijk ook verkocht.

Ja, - We zien het enerzijds als een verlies van een mogelijkheid tot reizen, maar ... (misschien is het ook bluf om 'het' goed te praten...) anderzijds hebben we een paar goed overwogen keuzen gemaakt.

Een verlies van slechts 500 euro op de oorspronkelijke aankoopsom die we drie jaar terug voor de nieuwe betaalden heeft de doorslag gegeven op onze beslissing.

Wat zijn de weloverwogen keuzes dan wel.

We hebben de laatste maanden moeten vaststellen dat het camping-bezoekers-publiek het laatste anderhalf jaar sterk veranderd is. Een propere douche vinden (... en dat zelfs op luxueuzere campings) is niet steeds een evidentie. Er is duidelijk een publiek bijgekomen dat gewoon is van op all-inclusive-hotels te gaan, en de trekker in de hand nemen te veel is.
Campingrust is ook al geen evidentiemeer, ... en het alternatief van vrij camperen/parkeren zal mijns inziens ook niet lang meer duren als het zo doorgaat. Afwelwater en vuilbakjes lozen voor vertrek doet men tegenwoordig gewoon voor waar men staat. Eenvoudig de klep open onderaan, en de zak buiten, en rijden maar ...

Dit zijn nogmaal de kleine bedenkingen.

De toekomst van de diesel heeft ons ook aan het denken gezet. Als we over pakweg vijf of acht jaar de camper willen verkopen zal het aanbod zo groot zijn dat op dat ogenblik enkel nog de mooiste, EN goedkoopste vlot zal verhandeld worden. De kans dat men dieselvoertuigen nog slechts tegen woekerprijzen in het verkeer zal kunnen brengen is niet ondenkbaar met de huidige evolutie....

.... en wat met de stroomprijzen op campings? Meneer komt toe met de camper en mevrouw een half uur later met de het electrische familievoertuig. De stekker lekker uit de camper en laat ons maar onze electrische laden ... De prijs zal snel veranderen me dunkt.

Bovenstaande is misschien doemdenkerij ... maar misschien ook niet. Een glazen bol hebben we jammer genoeg nog niet.

... vandaar ... We hebben eieren voor ons geld gekozen en de camper verkocht. Drie jaar rijden en genieten voor slechts 500 euro ... is inderdaad mooi EN waar.

Vaarwel forum.
Ik lees nog even mee en zal jullie dan in alle stilte verlaten.


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 22 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling