CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 27 apr 2024 08:55

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Tijd om me eens voor te stellen
BerichtGeplaatst: 21 nov 2023 19:21 
Offline
Starter
Starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22 feb 2020 11:23
Berichten: 28
Woonplaats: Kaulille
Hallo,effe voorstellen

Na reeds enkele jaren lezen hier op het forum word het eens tijd om mij voor te stellen.

Mijn naam is Marc (nicknaam Witte) ,ben 57 jaar, getrouwd met Tanja en we hebben samen 2 dochters die ondertussen het nest al verlaten hebben. We wonen in het noorden van het fietsparadijs Limburg.
In onze jonge jaren veel rond gereisd met een zelfbouw camper ,een omgebouwde Bedford, tot de kinderen er kwamen. Vanaf toen was het telkens met de auto in een hotel of een gehuurde stacaravan , alles vooral kindgericht. Vanaf dat de kinderen niet meer mee gingen verder in een hotel vanwaar we dan allerlei uitstappen deden.
Toen kwam corona en kwam het idee om eens een camper te huren. Natuurlijk meteen weer de smaak te pakken .
Na verschillende keren te huren kregen we de kans in februari 2022 om een nieuwe Adria Twin 640 Supreme Maxi Chassis uit de toonzaal te kopen en hebben we dit ook onmiddellijk gedaan , begin maart stond “ Ons Buske “ op de oprit.
Er staan nu al meer dan 30.000 km op de teller dus we maken er goed gebruik van.

Zo, nu eens uitzoeken hoe ik een foto kan plaatsen in de rubriek “ fotospel “ ,liefs zou ik dit rechtstreeks doen vanaf de laptop maar blijkbaar moet men dan toestemming krijgen van een moderator om dit als bijlage te doen ,klopt dit?

_________________
Mvg Witte


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 8 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling