Wat heb jij vandaag aan je motorhome gedaan/hersteld!
Ik heb de waterpomp vervangen, 365 dagen per jaar in dienst en dat 6 jaar lang al. Ze begon al een paar maanden kuren te krijgen door af en toe eens kort aan te slaan, dacht eerst aan een waterlek, maar neen. Nu de laatste dagen sloeg ze niet direct aan bij het openen van de kraan, paar seconden maar. Na een reanimatie toch overleden. Water in de kontacten dus vervangen maar. Gelukkig heb ik steeds reserve onderdelen bij. Deze nieuwe pomp dus reeds 6 jaar in de MH. R.I.P.: Het was ene goeie. Op 6 jaar tijd 22.000 liter getransporteerd (à 10 liter/dag gemiddeld). Kostprijs 0,068 €/dag
Ook een klein waterlek aan een spanband van een aansluiting van de watertank Een slag bijspannen en klaar.
Denk eraan de winter staat voor de deur, dus water aflaten of verwarming op of binnen zetten (vorstvrij) Bederfbare voeding en alles wat kan bevriezen eruit, blikken, waterflessen, bier, wijn (maar die is zeker al op), enz.
_________________ Groeten,
Jos
Polarsteps/JosMuyzers Mijn blog: http://blog.seniorennet.be/motorhomezwerver Wij waren in: B, NL, D, F, AT, D, N, I, SP, P, GB en Schotland. 12 Motorhomes gehad in meer dan 30 jaar.
|