CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 09:21

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 171 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Onze Kwibus: technische specs
BerichtGeplaatst: 29 dec 2013 02:03 
Offline
+30000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 dec 2004 15:05
Berichten: 39486
Woonplaats: Antwerpse Kempen
Gegroet,


Op viewtopic.php?f=11&t=44268 begin ik nu met het inzenden van enkele schuifkes van het verslag van onze recente Griekenland-reis. Om één en ander daarvan beter te begrijpen hangt daar een introduktie aan vast die meer vertelt over onze Kwibus. Maar hier op 't forum is 't waarschijnlijk wel beter om reisinfo en techniek in aparte draadjes te steken - ook al omdat er mogelijk belangstelling voor is door mensen die niet geïnteresseerd zijn in Griekenland.

Je zal merken dat er in Kwibus veelvuldig werd gebruik gemaakt van niet algemeen gangbare oplosssingen - en dat is uiteraard geen toeval.


Is Kwibus nu de beste zwerfwagen die er bestaat? Ja, zo goed als zeker... althans voor ons! :wink: Maar ik ben ervan overtuigd dat anderen ook andere prioriteiten en andere visies hebben, en dus aan totaal andere oplossingen de voorkeur zullen geven. Daarom: gedachtenwisselingen over wat ik hier plaats, jullie inbreng van alternatieven en andere visies (wel liefst onderbouwd met argumenten) zijn meer dan welkom - ze kunnen zeker erg verrijkend zijn. Ik kijk er naar uit!

_________________
Vriendelijke zwerfautogroeten,

Clement

Afbeelding
.
KWIBUS = Kompakt Wendbaar Incognito Busje voor Uitstapjes en Supervakanties


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 170 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 171 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bikerwally, freddy p, freedom2, Joske, Limpopo, luc mb 312, luc0046, PaulenDenise


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling