CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 17 apr 2024 00:05

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: OPGELET met waterdichtheidsgarantie !
BerichtGeplaatst: 15 feb 2017 21:48 
Offline
+2000 Postings
+2000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 08 jul 2015 08:51
Berichten: 2089
Woonplaats: Haacht
Heb hier vandaag wat te horen gekregen ! blijkt dat voor onze MH nooit de waterdichtheidstest is doorgegeven aan de fabrikant met als gevolg geen garantie !!

even ter verduidelijking :

Ik kocht onze MH in tweedehands bij een particulier als hij twee jaar was , die eigenaar heeft dus twee maal zijn MH aangeboden bij de dealer waar hij hem nieuw had gekocht .
Daar werd de waterdichtheidstest gedaan , facturen heb ik mee gekregen , dus die man heeft netjes gedaan wat hij moest doen .
Maar die dealer heeft die testen niet doorgegeven aan de constructeur ( vermoed de trigano groep ).

Vorige jaar heb ik dan de waterdichtheidstest laten doen ( was toen voor de derde keer ) bij een dealer hier in de buurt , en die heeft dan de uitslag door gestuurd naar de fabrikant , en toen is het uitgekomen dat voordien nooit een indiening was gedaan ,dus de MH werd niet aanvaard voor garantie op waterdichtheid .

We hebben toen ( ik en mijn huidige dealer ) alle vorige facturen doorgestuurd naar de fabrikant om te bewijzen dat de testen wel degelijk gedaan waren op de gevraagde tijdsstippen , maar ze aanvaarden dit niet meer .

Om een lang verhaal kort te maken :

Je laat een test doen , je betaald ervoor , je krijgt er een factuur van en toch zonder dat je het weet is je MH niet in orde voor garantie als de dealer niet de nodige administratie doet naar de fabrikant toe .

Dus m.a.w moet je eigenlijk een bewijs vragen dat de test doorgestuurd is naar de fabrikant .

Nu hebben we geluk dat we geen problemen hebben gekend op gebied van water of vocht , anders hadden we brute pech gehad .

De dealer die de MH heeft afgeleverd en tot tweemaal toe een test heeft gedaan en aangerekend aan de eigenaar , maar niet heeft doorgegeven aan de fabrikant is dus dik in de fout !! en in mijn ogen niet waard dat hij MH verkoopt .

Zo zie je maar , zonder dat je het weet word je bedrogen !!


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 48 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling