CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 11:26

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Lekkage Cassettetoilet C400
BerichtGeplaatst: 18 jul 2019 20:27 
Offline
+2000 Postings
+2000 Postings
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 04 dec 2005 23:14
Berichten: 2056
Woonplaats: Vlimmeren
Radeloos word ik ervan!
De vele jaren dat ik een cassette-toilet van Thetford C-400 ( = de groene) in gebruik heb, zitten we om de haverklap met irriterende lekkages tussen de schuif en de tank.
Ik gebruik de juiste producten, demonteer regelmatig de bediening van de schuif met de rubbers, reinig die. Ik verving regelmatig de rubbers. Nog niet zo lang geleden verving ik het complete mechanisme ( die ronde schijf). Het zal wel aan mij liggen, maar ik weet echt niet hoe ik die vervelende lekkages, met stankhinder tot gevolg, kan voorkomen. Echt, van alle toestellen in onze bus is dit met stip het meest problematische, een bron van ergernis.
Een technieker van Thetford in Etten-Leur (hoofdzetel Nl) gaf me vandaag de tip om de onderkant van de tank met 2 - 3mm te verhogen, zodat deze beter aansluit.
Ik dacht deze tip vroeger nog eens van iemand gelezen te hebben. Zijn er nog andere tips? Een goed adres om mijn probleem op te sporen?
Help !


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 21 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Camper17, freedom2, Joske, Julien, luc0046, Martizio, rolu, scorpion


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling