CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 28 maart 2024 12:46

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: heosafe campervan
BerichtGeplaatst: 23 mei 2020 10:47 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 30 okt 2010 12:40
Berichten: 4
Beste camperfanaten,
Sinds vorig week ben ik eindelijk (na jaren dromen ervan) in het bezit van een campervan (Burstner City Car 600).
Vroeger hebben we ooit een inbraak gehad in onze caravan. Vandaar dat we misschien willen uitkijken naar extra beveiliging.
Onze dealer biedt een pakket aan van Heosafe nl. speciaal voor campervans.
Het omvat opbouwsloten voor de achterdeuren + de schuifdeur en de sloten voor de cabinedeuren.
Tijdens de aflevering heb ik dit keurig gemonteerd gezien op een ander voertuig dat klaar stond om geleverd te worden.
Ik had echter een vraag waar de dealer mij niet kon op antwoorden.
Het basisvoertuig Fiat Ducato heeft centrale vergrendeling in 2 zones, de cabinedeuren en schuifdeur/achterdeuren. Stel nu dat ik alles gesloten heb inclusief de heosafe-sloten en dat de centrale vergrendeling niet meer werkt (batterij voertuig of batterij sleutel plat, storing, ...) Ik kan met de voertuigsleutel cabinedeuren ontgrendelen, maar deze zijn langs binnen natuurlijk nog op slot met de heosafesloten. Volgens mij kan ik met de voertuigsleutel niet de schuifdeur openen. Ik heb dit al geprobeerd maar enkel de cabinedeuren ontgrendelen. Hoe geraak ik dan toch binnen?
Ik begrijp dat sommigen denken dat dit een worstcase-senario is. Mijn dealer zegt dat de enige oplossing dan is om een raam in te slaan om de binnenste heosafesloten te openen. Ben ik de enige die daaraan ooit gedacht heeft? Volgens mijn dealer wel. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 35 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Beire, frankdg, Joske, kurtenaudrey, VW-LT-er, wasteels


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling