CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 01 mei 2024 09:03

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Bijplaatsen zitplaatsen in laadruimte lichte vracht
BerichtGeplaatst: 17 jul 2020 15:15 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 02 jul 2020 14:34
Berichten: 3
Hallo iedereen,

Na veel camper reiservaringen met mijn ouders als kind, heb ik recent besloten om met mijn eigen gezin het camperleven weer in te duiken.
Wij hadden het lumineus idee om een fiat ducato, lichte vracht, nieuw aan te schaffen en deze volledig naar onze eigen zin te zetten.
Ik ben zelf behoorlijk handig en technisch dus dat leek me zeker een haalbare kaart.

Nu lijk ik op wat dingen te botsen omtrent de wetgeving:
Aangezien we 2 klein "petotters" veilig moeten kunnen meenemen hebben we een extra zitbank nodig in de laadruimte.
Na intussen behoorlijk wat over-en-weer getelefoneer, ben ik nog steeds niet erg veel wijzer:
  • TDLF uit Gent zegt me dat ik voor ik ook maar iets koop, van Fiat een akkoord moet krijgen dat ik deze zetels mag bijplaatsen, maar dat de kans klein is dat ik dit akkoord ga krijgen.
  • Friane.be wist me te vertellen dat ik dit gewoon maar uit mijn hoofd moest halen, want dat dit compleet onmogelijk is volgens de Belgische wetgeving. Hier kreeg ik nog de tip mee om te starten van een minibus. Maar ik gok dat dat mijn aankoopprijs +- 10000eur de lucht in gaat duwen, om nog maar van BIV te zwijgen.

Heeft er iemand al eens iets dergelijks tot een goed eind kunnen brengen.
Ter info: Het bijplaatsen van de bank, wil ik gerust laten uitvoeren door een erkend constructeur.

Dit is tevens ook mijn eerste post hier :smt039, al veel snuisterwerk gedaan!
Hopelijk komt er iemand met goed nieuws, want ik wil echt in dit project duiken!

Bedankt!


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 19 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling