CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 20 apr 2024 12:15

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: camper groot gezin met nog voldoende nuttig laadvermogen?
BerichtGeplaatst: 21 jul 2020 16:32 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 27 jan 2020 21:45
Berichten: 39
Dag iedereen!

in een vorig topic van mij, kwam ik te weten dat reizen met een camper met 5 personen wel eens moeilijk kan zijn omwille van de MTM van 3500kg. Voorbije dagen alles gewogen en idd. Het wordt krap. Het zal lukken. Maar dan kunnen we de fietsjes van de kids niet meenemen helaas. Gezien deze reis een "probeer"-reis zou zijn, zal dit dus wel al een negatief effect hebben op onze ervaring. Daarom mijn vraag: is het uberhaupt mogelijk een ruime camper te vinden (met min. 5 slaapplaatsen), waarbij we toch nog voldoende kunnen laden? Onze kids gaan er niet minder op wegen in de toekomst... En we zouden toch wel heel graag steeds de fietsen kunnen meenemen. En dan nog wat andere dingen (zoals buitenkeukentje) die het reizen met een camper voor ons aangenaam maken.

Degene die we nu gaan huren is een Benimar Cocoon 463. Met deze gaat het dus zeker niet lukken. Maar waren wel al helemaal verkocht aan de indeling.

Ik las ook ergens dat je het chassis kan laten ombouwen. Iemand een idee van de kostprijs daarvan?

Ben dus op zoek naar positieve ervaringen. Als dat onbestaande is, dan zullen manlief en ik hoogstwaarschijnlijk onze droom uitstellen tot de kids niet meer willen meereizen. Gezien de jongste nog maar 2 is, wordt dat lang wachten :-) maar dan weten we dat ook en kunnen we dat ook gewoon even vergeten...

Dankjewel om eventuele ervaringen te delen!


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 54 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling