CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 19 apr 2024 11:32

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Knetterende Thetford SES
BerichtGeplaatst: 05 sep 2020 13:24 
Offline
Starter
Starter

Geregistreerd: 05 jun 2020 14:25
Berichten: 29
Woonplaats: waasland
Beste camperaars

Ik zit met een toch wel vervelend probleem : ik heb sedert anderhalve maand een tweedehands camper, Itineo 740 ( 9jaar)
en daarin zit oa ook een ijskast met diepvriesbakje erboven. De camper staat thuis aangesloten op 220 V , maar na een tiental dagen komt er een licht knetterend, knisperend geluid vanachter het verluchtingsrooster buiten . Rooster verwijderd en op de plaats waar alle leidingen toekomen aan de ijskast (gas en elektr.) knisperend er iets in het zwarte doosje waar de leidingen in verdwijnen . Er is (voorlopig ) geen brandgeur waar te nemen,leidingen zitten niet gesmolten of iets dergelijks en de ijskast werkt perfekt . Op de hoogste stand geeft het diepvriesvak min 13, en de ijskast zelf 2° C . Ik ken niets van elektriciteit maar heb een vermoeden dat er iets klaarzit om door te smelten, te branden of iets dergelijks... Heb
nu wijselijk de stroom afgezet... Graag enig advies

Om een dergelijke ijskast/vries combinatie eruit te krijgenvoor eventuele vervanging, moet men dan de zijwanden gaan losvijzen vooraleer aan het toestel te kunnen, of is het toestel ergens vastgevezen in zijn bergruimte zelf ? Ik zie niet direkt een mogelijkheid dit toestel eruit te krijgen zonder de houten wanden los te maken ...?

Graag enige ervaring
Dank bij voorbaat


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 3 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: constant, Jozef De Decker, Tony ON4CEQ


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling