CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 16 apr 2024 15:23

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CBE CSB2 Problemen brandgevaar!!!
BerichtGeplaatst: 14 aug 2022 15:49 
Offline
+50 Postings
+50 Postings

Geregistreerd: 31 mei 2019 09:25
Berichten: 135
Woonplaats: Vorselaar
Waarschuwing vanuit CBE, https://www.cbe.it/recall/ kies je taalkeuze.

"Naar aanleiding van enkele rapporten van consumenten en gebruikers en als onderdeel van onze continue productbewaking en kwaliteitscontrole, hebben we, in geïsoleerde gevallen, een storing van de CSB2 en CSB2-LT auto-acculaders vastgesteld die een veiligheidsrisico kunnen vormen."

Ik heb zo een toestelletje geplaatst verleden jaar in oktober, In februari was ik bezig in de camper en rook plots een geur van verbrand plastic ik zette de stofzuiger uit en ging ermee naar buiten dacht dat die het was maar die rook niet. Terug binnen ging ik op de geur af en kwam bij het ladertje ik hoorde deze ook wat knisperen als je begrijpt wat ik bedoel. Snel vrijgemaakt en afgekoppeld. Zo op het zicht zag ik er niets aan maar aan de achterkant zitten 2 blauwe ronde schijfjes half uit de behuizing en daar rond ziet het bruin. En smoorheet was de behuizing.
Afbeelding

Ik heb dan een nieuwe toe gestuurd gekregen, en ze hadden het nooit eerder voor gehad, ook elders niets van gevonden.
Maar nu blijken er dan toch problemen te zijn, en ja ook met de nieuwe die ik kreeg zijn er al tekenen ook al bruin gekleurd en warm heb het afgekoppeld en weder een mail gestuurd waar het van komt, hopelijk is er een oplossing.

Diegene die er één gemonteerd hebben kijk het na, je vind info betreffende seriecodes die getroffen zijn.
Want een camper die in brand gaat wil je niet meemaken.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bikerwally, Leonxtx


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling