CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 25 apr 2024 18:29

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ozon in de watertank
BerichtGeplaatst: 18 maart 2023 10:00 
Offline
Starter
Starter
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 11 maart 2023 17:11
Berichten: 38
Woonplaats: Laarne
Goedemorgen iedereen,

Waarschijnlijk is dit onderwerp al uitvoerig besproken doch vond ik via de zoekfunctie niet direct veel info over het Tank O3 systeem dat werkt via elektrolyse. Nu ik wachtende ben op
de camper ben ik me her en der aan het inlezen en kwam ik dat ook tegen. In de promo voor die Tank O3 wordt gesproken over een levensduur van 10 tot 15jaar, ik ben er nu al achter
dat dit over de unit gaat die de power levert aan de micro ozon cell en niet zozeer over de micro cell zelf want volgens de fabrikant van dit ding moet je dit iedere jaar vervangen.

Vind dat dit toch ook wat meer onder de aandacht mocht worden gebracht bij het promoten van de Tank O3 ipv te laten uitschijnen dat je een éénmalige toch vrij hoge aanschaf kost hebt
van 399€ en gerust bent voor tenminste 10jaar. Je moet dus ieder jaar die kathode of hoe het ook mag heten vervangen en zou +-40€ kosten met daarop nog wat verzending dat je gauw
nog met een jaarlijkse kost zit van 50€. Het is wel makkelijk te vervangen heb ik gezien dus je kan het wel makkelijk zelf doen.

Zijn er hier mensen die deze Tank O3 gebruiken en dus ook praktijk ervaring hebben en dit kunnen beamen ?

_________________
Groeten Kris,

Benimar 463 NAK - 2023 Ford Transit 170 automaat


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 4 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling