Hallo,
Mijn MH is reeds "een oudje"(24 jaren) en oudjes hebben regelmatig problemen. Ik heb nu een probleem dat ik graag opgelost zou zien.
Ongeveer een maand geleden hebben we een kleine trip gemaakt naar Zeeland. Toen we thuis vertrokken viel me op dat het lichtje van de ijskast niet aanging.
Ook onderweg tijdens het rijden deed het lichtje het niet! Toen ik in Zeeland aankwam heb ik me natuurlijk onmiddellijk aan de paalstroom gehangen en alles marcheerde terug zoals het moest.
De verdere vakantiedagen waren er geen problemen. Bij het vertrek terug alles afkoppelen en bij aankomst in de stalling had ik terug prijs ... GEEN licht en de ijskast volledig ontdooid.
Zou het nu kunnen zijn dat de huishoudbatterij het begeven heeft ? Ik vond het wel raar dat enkele weken voordien het stonk in de MH(rioolputstank)

Ik heb dat voordien nog eens gehad en toen stonk het ook in de MH en de huishoudbatterij was toen echt kapot. Toen die vervangen was door een nieuwe was alles opgelost. Zou ik nu terug "prijs" hebben".
Moest het nu de huishoudbatterij zijn kan er me dan iemand me vertellen hoeveel een nieuwe zou kosten? Het moet voor mij geen "super"-batterij zijn!
Vergeef me mijn beschrijving van het probleem maar ik kan het niet anders uitleggen
Vriendelijke groeten
Brabo