CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 06 jun 2024 15:49

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Forumregels


Klik hier om de forumregels te lezen.




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: cardan
BerichtGeplaatst: 17 dec 2004 21:14 
Offline
+2000 Postings
+2000 Postings

Geregistreerd: 16 nov 2004 18:37
Berichten: 3173
Woonplaats: Vosselaar
Het volgende is er aan de hand. Soms (niet altijd) davert mijn mh links voor, precies jimmy in't stuur maar dit is het niet want hij is pas gelijnd. Er valt dan echt niet meer fatsoenlijk mee te rijden. Wanneer ik dan gas los is dit gedaan, dus ligt het volgens mij aan de aandrijving. Deze zomer is de linkse cardan eruit geweest om er een nieuwe stofhoes over te trekken (lekte vet) en ik denk dat ze de cardan niet goed meer in elkaar hebben gestoken (kop moest hiervoor uiteen), want sindsdien is dit. Het is ook niet altijd, maar soms, raar hé. Bij de garage (niet deze waar ik altijd ga want die waren toen in verlof) trekken ze hun handen terug want ik heb er ondertussen al 3500km mee gereden. Maar omdat hij het niet altijd heeft, ondertussen 3keer, heb ik er geen aandacht aan besteed. Nu problemen zijn er om opgelost te worden en daarom zal ik maar een nieuwe cardankop steken zeker? Volledig nieuwe cardan moet niet en is trouwens te duur.
:?

_________________
Hoe meer met de motorhome weg, hoe beter!


Omhoog
 Profiel  
 
WAARSCHUWING

Deze thread heeft 7 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.


Registratie is eenvoudig en automatisch
Omhoog
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: frankdg, freedom2, Glimburger, Limpopo, Rienyengrace, v865786


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Ga naar:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling