pfffffffffffffffffffff
het is om de moed erbij te verliezen.
Ik ben het ,sarah uit deurne/antwerpen en nu zijn we één jaar bijna verder met die aangekochte kar en meer en meer lijkt het erop dat ik héééééél zwaar ben opgelicht,maar ik kan er niets tegen ondernemen(gekocht in de staat zoals hij zich bevind".
Peugeot 2500TD bj 1990 opbouw pilote 450
MAAR nu moeten we erdoor en herstellen zo goed en kwaad het kan.
We hebben er al héél véél in opgeknapt en hersteld ,maar in sommige zaken ben ik een leek......
en nu

...... weet ik het ni meer........
vertrouwen in mezelf en mijn kunnen weg.....
Met mijn spaarcenten heb ik deze aangekocht om gezellig te kunnen rondtoeren ,maar had geen enkele ervaring hierin (maw blind gekocht met alle gevolgen vandien)....dom

dom

dom
Nu moeten we erdoor...met de moed in mijn schoenen ,vraag ik nu es hulp aan derden om mij met raad en daad bij staan in het oplossen van deze ekelige situatie.
Ik zit met houtrot (als je in de camper staat) rechts vanvoren aan het voorvenster boven passagier bouw van de cabine .oorzaak (vermoed ik dichting verstorven)
ik heb de oude dichting weggesneden en héél de buitenkant de ruit gekit met soudal fix kit.Vandaag stelde ik vast aan de binnenkant van diezelfde ruit dat het water recht boven in de hoek binnensijpelt.WAT NU ??????
is er iets fout met deze bovenruit?Ruit versleten ?waar andere vinden ?
Wie kan mij nu verder hieruit helpen ?
de planning as geweest dat ik morgen middag ermee naar duitsland kon vertrekken ,maar mijn plannen vallen blijkbaar in het water,tenzij .......
Verder staat de camper buiten dus geen garage voorhanden op dit op te lossen met dit regenweer.
Wie heeft voor mij tijd aub ??
schepenssarah@hotmail.com