Binnenkort staan er een aantal veranderingen op til om het leven in de camper wat aangenamer te maken.
Het eerste gedeelte betreft het aanbrengen van meer sfeerverlichting, maar het tweede gedeelte, is meer ingrijpend.
We hadden ons een beetje "mispakt" aan de indeling van de camper met een zogenaamde treinzit.
Wanneer we ons 's avonds willen ontspannen in de camper, moet er hier en daar wat omgebouwd worden, om op een comfortabele manier een boek te kunnen lezen of een filmpje te zien.
De bedoeling is om de helft van de rugleuning van de treinzit weg te nemen, en de 2 voorste stoelen draaibaar te maken.
Zodoende zijn er nog 3 plaatsen over om te kunnen eten (meer hebben we niet nodig), en 's avonds kunnen de 2 voorste stoelen dan gedraaid worden voor ontspanning.
Het zitgedeelte van de treinzit is nog intact, zodat wanneer de stoelen gedraaid zijn, de voetjes de lucht in kunnen

Mijn vraag gaat dus over het ombouwen van de voorste stoelen. Ik heb al veel aan het opzoeken geweest maar ik kom er niet echt uit wat nu voor mij het beste is.
Onder beide stoelen steekt een woonbatterij.
Ik weet niet of dit zodanig een effect heeft dat ik niet zomaar elke draaiconsole hiervoor kan gebruiken.
De camper is een Mc Louis Steel van 2 jaar oud en het Fiat model is 250.
Ik hoop dat sommige mensen hier op het forum meer van kennen om mij verder te helpen.
Alvast nen dikke merci