Gegroet,
Voor het “Kwibussen” verzamelde ik nogal wat informatie in de zin van deze die ik vermeldde in
viewtopic.php?f=26&t=25258 . Behalve een paar kilo’s papieren katalogi en een pak speciaal toegezonden bestanden vond ik ook heel wat op ’t net. Misschien doe ik jullie wel een plezier met opgave van enkele sites waar je minder bekende katalogi kan downloaden die voor de zelfbouwer handig kunnen zijn. Let op, soms moet je nog ergens eerst een knop aanklikken, en het gaat vaak om zware bestanden!
Sommige zijn zeker al gekend, andere minder. Meer dan waarschijnlijk zijn er onder jullie die nog andere interressante links kennen waar een zelfbouwer veel info kan uithalen. Vul dus maar aan hé!
Inbreng hierbij door professionelen kan volgens mij zeker ook een meerwaarde betekenen, althans als het echte info is, en geen reklame. Gegevens over wie wat en wanneer hier komt opzoeken zullen hopelijk niet verkwanseld worden. En gezien de recente praktijken hier zal het natuurlijk niet makkelijk zijn om te weerstaan aan vragen van de tientallen niet-bevoorrechte Campersite-adverteerders om ook over die gegevens te kunnen beschikken (ik begrijp ze trouwens heel goed als ik me even in hun plaats stel!).