CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 18 jul 2025 14:41

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Forumregels

Klik hier om de forumregels te lezen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 230 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ducatoo4two
BerichtGeplaatst: 19 jan 2013 20:14 
+50 Postings
+50 Postings

Voor de zevende keer (op 35 jaar) gaan we er tegenaan. Binnenkort starten we ons inbouwproject op een Ducato model 2008. We kozen voor een middellang en verhoogd exemplaar. We hadden ooit een grotere kampeerauto, maar het comfort van op een gewone parkeerplaats te kunnen parkeren vinden we nogal belangrijk.

Niet dat de T4two (onze VW T4 verlengd en verhoogd) heeft afgedaan, want we zetten hem binnenkort te koop, maar we zoeken wat meer comfort (airco, verwarming, cruisecontrol en een vast bed). De plannen zitten al lang in mijn hoofd en nu de verbouwingin in het huis van mijn zoon achter de rug zijn komt er weer wat tijd vrij.

Net zoals al onze vorige kampeerauto's krijgt de nieuwe ook een naam: na de T4two komt de Too4two (=ook voor twee). Het wordt weer een voertuig op maat van mijn vrouw en ik die er hopen vele plezante kilometers mee rond te trekken. Dit keer misschien in iets warmere en koudere oorden. En als de auto nog wat jaren meewil, kunnen we er ook nog meer op uittrekken als we ooit op pensioen gaan.

Ik heb hier op het forum al heel wat gezien en geleerd en wil ook graag mijn ervaringen delen. Ik heb nu al een mini-site op https://sites.google.com/site/ducatoo4two/ waar al een beetje info op staat.

Eerst moet de Ducato nog naar de schouwing als lichte vracht, want hij komt uit nederland. En ik wil niet wachten tot hij omgebouwd is, want ik hoor dat het makkelijk enkele maanden kan duren voor de procedure rond is. Eerst nog even wachten op mijn nummerplaten en dan: Let's go!

Profiel  

WAARSCHUWING

Deze thread heeft 229 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.

Registratie is eenvoudig en automatisch
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 230 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]