ik heb 8 maanden geleden een oudere camper gekocht.
Origineel is dit een fiat Gran Ducato, maar de vorige eigenaars hadden de volledige cabine vervangen door een Peugeot J5 cabine wat eigenlijk hetzelfde model is

Ik heb al redelijk veel gedaan maar moet nog steeds veel aan gebeuren!! en stiekem hoop ik om komende zomervakantie er mee op pad te gaan !!

ik ben nog niet zo bekend op dit forum, doch ben ik al langere tijd lid
Mijn naam is dus Nick en ben 19. mijn leeftijd is ook een van de redenen waarom het een jaarproject zou worden. ik ben namelijk nog student.. dus heb niet altijd even veel tijd..

en ik wil alles zelf doen of toch zeker proberen zodat ik er het meeste uit kan leren.
Ik studeer momenteel Elektronica ICT en werk al sinds men 16e in een garage.. dus heb al een beetje kennis op vlak van elektronica en autotechnieken..

De camper is dus nog lang niet af.. maar wilde jullie al eens mededelen wat ik tot nu toe gedaan heb.. Tips zijn dus meer dan welkom omdat ik niet van alles even veel verstand heb en graag wil bijleren voor ooit een volgend project of nog voor dit project wat er beter kan enz

Een paar specs van de camper:
- bouwjaar 1987
- 2.5 D
- 85 PK
- Alkoof
- 6 slaapplaatsen
- WAS gekeurd voor 4+1 personen
- lengte 7.15 m
- origineel Nederlandse Bergland opbouw
ik heb nog niets aan de buitenkant gedaan dus deze is nog steeds in het roze
foto's van de buitenkant:

foto's van wanneer ik hem kocht.

foto van voor naar achter genomen. je ziet rechts vanvoor op de foto de treinzit die je kan ombouwen naar een 2 persoons bed, als je vanachter op de foto kijkt zie je een soort stapelbed.. het bovenste bed kan je wegkantelen en verticaal tegen de wand zetten.. de zetel eronder kan dan weer tot een 1 persoons bed worden omgebouwd

op de onderstaande foto zie je een foto die van achter van de camper naar vanvoor is getrokken.
rechts zie je dan weer het soort stapelbedje..