CAMPERSITE.BE

Hét forum in verband met Motorhomes
Het is nu 18 jul 2025 14:49

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Forumregels

Klik hier om de forumregels te lezen.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Rolstoelbus proberen om te bouwen
BerichtGeplaatst: 17 apr 2015 20:49 
Starter
Starter

Hallo allemaal,

Ik zal met mijn eerste post maar meteen met de deur in huis vallen....

Mijn vrouw in ik zijn beiden rolstoelafhankelijk. We zijn al een tijdje aan het kijken wat onze mogelijkheden zijn en een uitgeruste mobilhome past niet in ons budget.
We zijn in het bezit van een master/movano L1H1 die is uitgerust met aan de achterzijde een rolstoellift. Binnenin het buske ligt een traanplaat waarop vliegtuigrails zijn bevestigd om een rolstoel te vergrendelen.
Nu hebben wij reeds een aantal kastjes, bankjes ed. die we uit een oude bestelwagen hebben gehaald die mijn schoonouders zelf in de tijd hadden ingericht als mobilhome.
Nu zijn we op zoek naar oplossingen om zoveel mogelijk plaats te kunnen benutten zonder in problemen te komen met de rolstoellift en op de autokeuring daar ook geen problemen te hebben.
Iemand ideetjes of voorbeelden gezien die ons kunnen helpen want wij raken er niet onmiddellijk meer uit ?
Een paar jaar terug stond er op reva in gent een volledig aangepaste mobilhome.
We gaan de komende week de beurs een bezoeken misschien staan ze daar terug en kunnen we een aantal ideetjes opdoen.
Als iemand nuttige ideetjes of voorstellen heeft laat maar komen, gaan ze met open armen ontvangen ...
Ik kan mij niet inbeelden dat wij de enige personen zouden zijn met een fysieke beperking die er graag op uit trekken ....

Profiel  

WAARSCHUWING

Deze thread heeft 23 replies

Je moet een geregistreerde gebruiker en/of ingelogd zijn om verdere reacties te lezen.

Registratie is eenvoudig en automatisch
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]